Śledzenie przesyłki
Chcemy, aby każdy etap Twojego doświadczenia z SodaStream był prosty i przejrzysty, dlatego zapewniamy możliwość śledzenia przesyłki od momentu jej wysłania aż do chwili dostarczenia pod Twoje drzwi.
Jak możesz śledzić swoją przesyłkę?
1. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z unikalnym numerem przesyłki, pozwoli Ci na monitorowanie jej trasy.
2. Aby sprawdzić aktualną lokalizację Twojej przesyłki, potrzebny Tobie będzie numer przesyłki, który przesłaliśmy na podany przez Ciebie adres e-mail. Następnie wejdź na stronę wybranego przewoźnika (InPost lub DPD) > wpisz swój numer przesyłki w odpowiednie pole, aby zobaczyć najnowsze informacje o statusie dostawy.
Czy mogę śledzić przesyłkę bez numeru śledzenia?
Jeżeli z jakiegoś powodu nie otrzymałeś numeru śledzenia, skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci szybko Ci pomogą, udostępniając potrzebne informacje.
Wsparcie i pomoc:
Naszym celem jest zapewnienie Ci wygody i pewności, że zamówienie dotrze do Ciebie bez problemów. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu śledzenia lub jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, nasz zespół Ci pomoże. Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub skontaktuj się mailowo lub telefonicznie, a postaramy się rozwiązać wszelkie kwestie najszybciej, jak to możliwe.
Dziękujemy za zaufanie i cierpliwość. Cieszymy się, że możemy być częścią Twojego zdrowego stylu życia z produktami SodaStream.